Friday 1 November 2013

MAKAN TENGAH HARI

 Cerita pasal makan hmmm... biasanya kalau makan tengah hari saya makan di office punya pantry saja kan selalu bawa bekal, bukan apa untuk mengelakkan pembaziran duit..lagi satu kalau makan kat luar tak tau nak makan apa so bawa bekal saja lah. Bukan aku seorang saja yang bawa bekal yang rehat sewaktu denganya pun membawa juga, kadang2 kami adakan makan bersama(potluck) lagi hehehe... lagi satu pantry kami ni BOS telah sedia kan meja makan, microwave, peti ais(2 pintu), TV (LED), siap apply Astro(biasa) lagi, diamond water filter, built in kitchen, water heater, induction cooker, piring, sudu, sabun dan sebagainya( kira lengkaplah) yang paling penting ada aircond ^___^.

Laaa.. melalut pula cerita ni, okie tadi aku keluar dengan adik( Si Rosel) pergi lunch kebetulan office dia belakang office saya saja, ntah apa angin dia membelanja aku makan..kalau kena belanja makan ni memang saya paling cepat ^___^.

So cari punya cari tempat makan...inanam jadi pilihan, makan apa?? ^___^ makan bubur ayam, chu cheong fun, lihing kaki ayam, dan nasi ayam... lah tempat saya makan dulu dengan si Jitut(nama panggilan untuk si ***** ^^). Sedap?? memang sedap, makanan kedai kopi kan hahaha.. malah sudah berulang kali pigi makan sini(tidak dpt kira sudah) Tanya saja si BOSS dia tau tu...

BAH.. BTW makasi kepada si Rosel kerana membelanja kio.. next saya lagi yang membelanja kau makan... Makan Angin sampai kenyang hahahah..(joking)

^___^

No comments:

Post a Comment